Uzun süren beslenme yanlışlarının sonunda obezite (şişmanlık), yüksek tansiyon, kardiyolojik sorunları şeker hastalığı gibi birçok rahatsızlıklara davetiye çıkarılmış olunurr. Yanlış beslenmek kadar gıdaların yanlış seçimi sağlık üzerinde son derece olumsuz etkiler oluşturmaktadır. Şehir yaşamı ve yaşam koşuşturması içerisinde ayak üstü beslenme alışkanlığı büyük rol oynamaktadır. Yoğun reklam kampanyalarının tüketiciyi hatalı beslenme alışkanlıklarına ittiği görülmektedir. Hazır işlenmiş gıdalara yönelmek doğallıktan uzaklaşmak sorunun her geçen gün çok daha büyümesine yol açmaktadır. Paketlenmiş ve çerisindeki yüksek yağ ve kalori oranı olan ürünler yerine çok daha doğal olanların tercih edilmesi gerekir.

Hatalı ve zararlı beslenme alışkanlıklarına yol açan besinlere yönelmek ve sağlığın olumsuz bir biçimde etkilenmesi insanların damak tatlarının etkilenerek bağımlı hale getirilmelerine yol açıyor. Kolay ulaşılabilmesine ek olarak, son zamanlarda küçük çocuklarında sağlıklarını tehdit eden bu tür ürünlere karşı alınan kanuni tedbirler hızla arttırılmaktadır. Çocukların gelişme çağındaki alacağı beslenme eğitimi tüm yaşamları boyunca çok daha sağlıklı bireyler olmalarını sağlayacaktır. Her besin grubunun önemi yüksektir. Dengeli bir şekilde beslenilmediği sürece sağlığımız her geçen gün daha fazla bozulmaya devam edecektir.

Hizmetlerimizi incelediniz mi?

Bireysel beslenme danışmanlığı, hastalıklarda beslenme ve kurumsal beslenme danışmanlığı alanlarındaki hizmetlerimizi inceleyebilirsiniz.

Beslenme alışkanlığının değiştirilmesi ile sağlığımızı korumak için gereken tedbirler alınarak oluşması muhtemel birçok kronik rahatsızlığa karşı en iyi tedbirler alınacaktır. En çok yapılan beslenme yanlışları, şeker oranı yüksek besin gruplarının tercihi, yağlı ve tuzlu besinlerin fazla tüketilmesi, hazır ürünlere yönelerek doğal besin maddelerinden uzaklaşmak, oburluk, besin çeşitliliğini azaltarak belirli besinleri sürekli olarak tüketmek ve öğünlerin düzenli şekilde yapılmadan aksatılmasıdır.

Rastgele zaman ve yerler yerine planlı bir düzende hareket edilmelidir. Kalori miktarının kontrol edilmesi gerekiyor. Yiyecek içeceklerde doğallığa önem verilmelidir. Sofradan tıka basa doymadan, zamanında kalkmayı alışkanlık haline getirmek gerekiyor. Küçük ara öğünler ihmal edilmemelidir. Özellikle kilo verdireceğini düşündüğünüz kalitesiz beslenme tarzlarından kesinlikle uzak durmak gerekiyor. Stresli veya bir işle meşgulken yemek yeme yerine sadece yedilerinize odaklanmalısınız.

Bütün sağlığımızı doğrudan etkileyen beslenme şeklimizin uygun şekilde düzenlenmediği zaman bir çok kronik rahatsızlığa neden olacağını unutmadan Beslenme ve Diyet Uzmanında yardım alarak hareket etmek gerekir.

Randevunuzu Oluşturun!

Pratik bir şekilde ilk randevunuzu oluşturabilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

8 − one =